خرید سریال هندی قبول میکنم با دوبله فارسی

خرید سریال هندی قبول میکنم با دوبله فارسی , فروش سریال قبول میکنم , خرید تمامی قسمت های سریال هندی قبول میکنم با کیفیت hd و دوبله فارسی و زیرنویس و زبان اصلی

خرید سریال هندی قبول میکنم با دوبله فارسی

خرید سریال هندی قبول میکنم با دوبله فارسی , فروش سریال قبول میکنم , خرید تمامی قسمت های سریال هندی قبول میکنم با کیفیت hd و دوبله فارسی و زیرنویس و زبان اصلی

خرید سریال هندی قبول میکنم با دوبله فارسی , فروش سریال قبول میکنم , خرید تمامی قسمت های سریال هندی قبول میکنم با کیفیت hd و دوبله فارسی و زیرنویس و زبان اصلی , قسمت های جدید سریال قبول میکنم , خرید سریال قبول میکنم , خرید سریال qubool hai

بایگانی

آخرین مطالب

خرید سریال قبول میکنم

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ق.ظ

خرید سریال هندی قبول میکنم بادوبله فارسی و کیفیت hd

فروش کامل و دوبله فارسی تمامی قسمت های سریال هندی قبول میکنم با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی و زبان اصلی

ادامه و قسمت های جدید سریال قبول میکنم qubool hai با زیرنویس و دوبله فارسی

خرید سریال قبول میکنم



س خرید برای خرید تمامی قسمت های سریال هندی قبول میکنم با دوبله فارسی و کیفیت فوق العاده و زیرنویس فارسی و زبان اصلی - تحویل فوری و قیمت ارزان. با شماره تلفن 09370501685  تماس بگیرید و یا درتلگرام پیام دهید و یا اس ام اس دهید.

خلاصه داستان : داستان درمورد دختری خوشگل به نام زیا است که از کشور ایالات متحده به وطن خود هندوستان بازگشته است , او در اولین روز بازگشتش با پسری مغرور به نام اسد آشنا میشود و آن دو با طی کردن ماجراهایی عاشق یک دیگر میشوند و باهم ازدواج میکنند و  دارای دو دختری دوقلو به نام های صنم و سحر میشوند.در ادامه فصل ها و قسمت های بعدی سریال مشاهده میکنید که زیا و اسد به دست تنویل کشته میشوند و دلشاد مادرزیا از فرزندان آنها مراقبت میکند , صنم وسحر بزرگ میشوند و هرکدام زندگی جدیدی را برای خود آغاز میکنند , در فصل جدید آهیل وارد داستان میشود و .....

شبکه ایرانی پخش سریال : gem bollywood

شبکه هندی پخش سریال : zee tv

سال ساخت و تولید : 2012 تا 2013

کیفیت : hd - وضعیت پخش در ماهواره : تمام شده. محصول کشور هندوستان

ژانر : درام , سیاسی و عشقی

بازیگران سریال : Surbhi Jyoti - Karan Singh Grover ، Raqesh Vashisth

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
ashkan mahani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خرید سریال قبول میکنم

فروش سریال قبول میکنم

خرید سریال هندی قبول میکنم

قسمت های جدید سریال قبول میکنم

فروش سریال هندی قبول میکنم
دانلود سریال قبول میکنم